Važno je da odaberete odgovarajući cilj kampanje u prilikom kreiranja Facebook reklame

Kada koristite Facebook Ads za promociju usluga, važno je da odaberete odgovarajući cilj kampanje i postavite optimalan landing page koji će povećati šanse za konverziju. Ovdje su neki od najčešćih ciljeva koje možete odabrati, zajedno s preporukama za optimizaciju landing stranice:

Cilj: “Lead Generation”

Ako želite da korisnici ostave svoje podatke (ime, email, broj telefona) kako biste im kasnije ponudili svoju uslugu, opcija Lead Generation može biti idealna. U ovom slučaju, landing stranica može biti dizajnirana za unos podataka, a Facebook-ova “lead” forma može biti direktno integrirana sa stranicom.

Zašto koristiti “Lead Generation”:
Ovaj cilj je izvrstan za usluge koje zahtijevaju početnu konzultaciju ili prijavu, kao što su usluge u marketingu, web dizajnu ili edukaciji. Prednost ove opcije je u tome što korisnici mogu brzo ostaviti svoje podatke bez potrebe za napuštanjem Facebook platforme.

Optimizacija landing stranice:
Na stranici možete jasno predstaviti prednosti usluge i uključiti jasnu ponudu koja korisnicima omogućava da brzo ispune formu. Pokušajte zadržati proces što jednostavnijim i atraktivnijim.

Cilj: “Conversions”

Za usluge koje se mogu direktno prodavati online, kao što su digitalni proizvodi, online konzultacije ili usluge koje zahtijevaju brzu akviziciju korisnika, Conversions je odličan cilj. Ovdje ciljamo na korisnike koji su već pokazali interes za vašu uslugu i žele završiti kupovinu ili dogovoriti termin.

Zašto koristiti “Conversions”:
Ovaj cilj je koristan kada želite da korisnici dođu na vašu stranicu i izvrše neku radnju, poput narudžbe usluge, zakazivanja konzultacija ili preuzimanja resursa. Preporučuje se koristiti pixel praćenje na vašoj stranici kako biste pratili konverzije i optimizirali kampanje prema onim korisnicima koji najvjerojatnije konvertiraju.

Optimizacija landing stranice:
Ovdje trebate imati vrlo jasan poziv na akciju (CTA), kao što je “Zatraži ponudu” ili “Prijavi se za besplatnu konzultaciju”, i osigurati da stranica bude optimizirana za brzo učitavanje. Uključivanje društvenih dokaza, poput recenzija ili preporuka, može povećati povjerenje korisnika. Također, razmislite o postavljanju opcije za brz kontakt ili chatbot koji će korisnicima pomoći u svakom trenutku.

Cilj: “Traffic”

Ako je vaš cilj privući posjetitelje na svoju stranicu kako bi se informirali o uslugama, a zatim ih naknadno pretvoriti u klijente, ciljanje prema Traffic može biti korisno. Ovo je dobar početni cilj ako tek krećete u promociju i želite povećati promet prema svojoj stranici.

Zašto koristiti “Traffic”:
Korištenje “Traffic” cilja je korisno ako ste tek izgradili svoju web stranicu ili niste sigurni koji tip korisnika će najvjerojatnije konvertirati. Ovdje možete testirati različite verzije oglasa i landing stranica te analizirati što najbolje funkcionira.

Optimizacija landing stranice:
Stranica mora biti dizajnirana tako da korisnici odmah vide što im nudite i kako im može koristiti vaša usluga. Jasni naslovi, kratki tekstovi, vizualni elementi i jednostavan poziv na akciju mogu pomoći u zadržavanju posjetitelja i smanjenju stope napuštanja stranice.

Koji će cilj biti najprikladniji zavisi o specifičnostima vaše usluge i kako želite da korisnici stupaju u interakciju s vama. Preporučujem da eksperimentirate s različitim ciljevima kako biste vidjeli koji donosi najbolje rezultate za vaše usluge. Također, pobrinite se da stranica bude usklađena s vašim oglasima i jasna u vezi s onim što korisnici mogu očekivati kada kliknu na oglas.

Objavljeno dana